CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 18. května 2009

Neslaný nemastný den (Pondělí 23.3.2009)

Ráno vstanu kolem desáté. Ustelu si, pustím dovnitř závan čerstvého vzduchu, dám vařit vodu na čaj a zapnu žehličku. Vyžehlím si hned vlasy, ať mě to potom nezdržuje a věnuji se nějaké administrativě,u toho občas něco zakousnu. Dana mi potom píše, že je ve městě a sejdeme se až ve škole. Času je relativně dost, ale ve 14 se začínám vypravovat.Hodlám dnes zavítat na Comprendre les Etats-Unis. Sotva to vydržím, bohužel musím zkonstatovat, že je to takový nicmoc předmět. Hodněkrát odpadl a bude také hodněkrát nahrazen.V pauze ke mně přijde jeden kluk z Portugalska, jako kdybychom byli staří známí. Jdu si pro kávu. Dole narazím na svého oblíbeného spolužáka, který mi hned zlepší náladu. Jo jo, mě stačí málo;-) Druhá polovina přednášky uteče jako voda. Po přednášce si s Danou dáme horkou čokoládu a jdeme domů. Přijdu okolo půl sedmé…to je času dost, sednu si ke zprávě a ne ne to vymyslet. Chtěla bych ji odevzdat zítra…tak to si můžu nechat zdát. To je tak asi všechno co můžu. Snažím se ptát jiných, ale moc mi to nepomáhá. Sedím přilepená k PC několik hodin, ale výsledek žádný. Ach jo. Docela vyčerpaná to půlnoci bez výsledku vzdávám. Dobrou noc.

0 komentářů: