CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neděle 31. května 2009

Konec školy!!!! (Čtvrtek 16.4.2009)

Hmmm..to je tedy něco. Vstávám v 5.30.Ach jo. Jenže si ještě musím zkopírovat poznámky od Lin, a to nevím jestli stihnu. Ustelu postel, pustím do pokoje voňavý čerstvý vzduch, dám vařit vodu na čaj a začínám scannovat. Ach jo, šíleně to trvá. Čas kvapí. Musím jít do školy na předmět The Aftermath of American Civil War.Jenže prostě nestíhám. Z koleje vycházím ve 8.10. Trochu děs. Do školy vcházím přesně v 8.30. No tak teď tedy na hodinu nepůjdu, to je dost trapné. Raději se rozhodnu počkat za dveřmi,než dá vyučující přednášku. No..co to je?Je 8.35 a vyučující jde proti mě, ale směr kafetérie, ani ji nezdravím, vůbec mě nevidí. Tak že by kurz nakonec nebyl?Přemýšlím jestli mám jít domů nebo co mám dělat. Je mi nějak strašně zle. Už od rána mě trápí silná nevolnost a obdivuji se, že jsem vůbec dorazila až do školy.No, jenže jsem vlastně s Lin domluvená na desátou hodinu, kdy moje hodina oficiálně končí, že jí předám ty poznámky. Vyučující dále v 8.45 potkám v jiné chodbě z čehož usuzuji, že kurz se prostě nekoná. Navíc jednoho pěkného druháka, který tam chodí se mnou, vidím stepovat před úplně jiným sálem. Takže co?Dokonce s sebou nesu počítač,abych o téhle nudné hodině mohla pracovat, a na nic. Tak jdu do školní kafetérie a pouštím si WiFi. Ale jo, docela se zabavím. Hlavně pořád musím myslet na to, že dnes je poslední den školy! To je dobře, už by se tam stejně nedalo vydržet, takové vedro. Myslím, že na každé vysoké škole v ČR je zkouškové období 5 týdnů. My jsme v lednu měli jen týdny 2 a ty zbylé tři..ty jsou „rozprostřeny“ do semestru v podobě různých prázdnin. Naaaprosto mi tento systém vyhovuje. v ČR stejně většinou „nespotřebuji“ celých pět týdnů,protože nejsou termíny a pak je taky člověk třeba 3 týdny doma, jen tak. A co v lednu doma? Nic, nuda. Tohle bylo sice náročnější, ale zase člověk neměl čas na nějaké deprese, co bych tu sama 3 týdny v lednu dělala? Rovnou se šlo do školy, nový semestr začínal kolem 20. ledna, už si to nepamatuji přesně, a bylo to super. A teď, když je venku naprosto neodolatelně a nádherně, máme prázdniny. Skoro 3 týdny! Přátelé, tomu se říká luxus. Pořád tomu nemůžu uvěřit. Sice musím odevzdat nějaké práce a musím se učit, ale prostě mám volno! Vlastně úderem 10. hodiny mi skončil semestr! Wau, takže jsem to zvládla. Prostě je konec. Tři týdny prázdnin, pak dlouhé zkouškové…a bude definitivní konec. Tak na to se samozřejmě netěším, ale prostě je konec školy! Jupí! Pořád mi to nějak nedochází. Dám si čaj s mlékem, přemýšlím o všem možném a nemožném a v deset přichází Lin, vyměníme si co potřebujeme a ona jde dál. Já se rozhodnu že také vstanu. Přemýšlím, jestli mám jít rovnou domů, nebo na procházku ale jdu domů. Jdu tak nějak procházkově, doma jsem po půl jedenácté. Zapnu počítač a nedělám prostě nic. Koukám na videa na YouTube, poslouchám písničky, čtu si veškeré dostupné bulvární nesmysly, a prostě si užívám toho, že nedělám nic. Je 14 hodin. Jdu si lehnout. Pořád jsem nedospala tu šílenou jízdu autobusem.V pokoji je teplo, to je pravda, ale jsem vážně dost unavená. Chci spát jen tak do 15. No, tak to se dost těžce nepovede. Vstanu přesně v 19.30. To byl dneska ale divný den…ten jsem teda opravdu promrhala. Potom zařizuji nějaké věci na internetu, koukám na film, pustím si Presumpci viny a poslouchám to s dabingem. Potom mi dojde, že nadabované jsem to slyšela doma a přepínám na originál. No prosím, to je něco. Aha…1.15. Takže jsem sice odpoledne spala, ale teď jsem to zase trochu ztratila. Takže jdu spát teď. Ach jo.

0 komentářů: