CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 20. dubna 2009

A zase zpátky do Strasbourgu (Úterý 10.3.2009)

Tak už zase sedím v autobuse. Hodiny ukazují 0.30. Docela to utíká. Večer mě taťka odvezl autem do Prahy, odkud mi v 22.00 jel autobus. Sedím dvě sedačky za řidičem, mám pro sebe dvojsedačku..je to fajn. Občas jsem usnula,ale nic moc. Měla jsem špatně hlavu, příšerně mě bolí za krkem. Docela dost ta cesta ubíhá. Většinu času koukám z okna, chvíli spím nebo jen poslouchám řidiče;-))Jedna zastávka je na Rozvadově, odkud volám miláčkovi a pak celou noc nic. Pár lidí použije WC v buse, ale jinak všichni spí.Zastávka je až v Kehlu, 4 km od Strasbourgu. Což ale lidi jedoucí do Paříže moc nezajímá, že je Strasbourg blízko. Všichni jsou za pauzu rádi a všichni vytvoří dost dlouhou frontu u obsluhy, která nestačí servírovat kávu;:-)) Pak všichni naskáčou do autobusu a jede se dál. Za 15 minut vystupujeme ve Strasbourgu. Všimnu si svých dvou kamarádek, o kterých jsem neměla ani tušení, že jedou také a spousty studentů Erasmus, kteří v Praze byli jen tak na výlet. Naberu svoje tašky a ploužím se na tramvajovou zastávku.Naštěstí jede hned tramvaj. S holkama příjemně popovídáme a já pak vystupuji na stanici Esplanade. Snad to do budoucna nezakřiknu,ale strach nemám, tma už není, spíš takové pološero, lidé jdou do práce..mám to docela těžké, ale milionkrát lepší než když jsem jela domů. Když za sebou konečně zamknu dveře, je půl sedmé. Vyndám a zapojím počítač a napíšu všem domů, že jsem v pořádku. Pak vyberu nějaké maily, vyndám pár věcí z tašky. Mám v plánu vybalit obě tašky hned, ale únava mě zmůže. Trochu poklidím pokoj, samozřejmě byl dokonale uklizený už při odjezdu:-)) ale trochu se tu prášilo, tak něco uklidím, napíšu pár mailů..a v deset se jdu natáhnout. Jéééé to je nádhera, mít obě nohy natažené!:-)Prospím se zhruba do 14 hodin. Ale uklízet se mi tedy nechce nic.Uvědomím si, že právě končí předmět Le Brésil au XXè siècle, ehm;-)) Chtěla jsem tam původně jít, ale prostě jsem byla opravdu dost unavená,po té cestě. Stejně tak se nehodlám v 16 zjevit na Cultures et sociétés en Europe depuis 1945. Ale jelikož jsem s velikou únavou počítala, již v pátek jsem vyučující napsala, takže jsem vzorná studentka a vše mám vzorně omluveno;-) Při tom rozjímání nad školou si uvědomím, že by bylo dost potřeba dojít zaplatit nájem, protože už je 10.den v měsíci. Mám to být nejpozději do 5., ale je mi jasné, že takhle po prázdninách, kdy tu nikdo není, to nikdo řešit nebude. Vezmu všechny peníze co jsem přivezla s sebou, a musím se zastavit i v bance. Nejdříve jdu do kanceláře, kde zaplatím nájem, poprvé v životě v hotovosti,ale problém s tím nikdo nemá. Strašně prší. Ach jo. Potom jdu do pobočky BNP Paribas, kam jdu uložit peníze. Mají tu na to speciální bankomat. Ve frontě lidí,kteří čekají na přepážku, zahlédnu Fouada, kluka, se kterým jsem se seznámila při praní, a který mě zval k sobě na návštěvu;-)) Mám štěstí, něco si čte, takže mě nevidí. Já vložím peníze a jdu pryč. Prší snad ještě víc, je to vážně hrůza. Jdu nakoupit do supermarketu SIMPLY, protože tam mají vynikající zeleninu a já tu nemám opravdu nic.V obchodě je milion lidí, ale ve frontě si ráda počkám,hlavně že mají opravdu vynikající zeleninu a ovoce, samozřejmě. Když přijdu, uklidím nákup, sestrojím z toho nějakou svačinku a pustím si jeden díl Ordinace.Pak si píšu si s Radkem, píši nějaké maily, chvíli si čtu..a je večer. Udělám si něco k jídlu, pustím si další díl Kriminálky Anděl a dost dlouho je tak nečinně koukám z okna. Je opravdu nádherně. Nejvíc času mi tady sebere internet. Pak se ptám, co jsem celý den dělala a zjistím, že nic, že jsem jen tak bezcílně zírala do počítače. Ach jo. Takže výsledek žádný, tašky stojí zabalené, a mně se je zoufale nechce vybalovat. Kolem 23. jdu spát. Náááádhera. Dobrou noc:-)-

0 komentářů: