CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pátek 24. dubna 2009

Já se nechci učit!! (Sobota 14.3.2009)

Sobota nesobota, musím si nařídit budíka. Vůbec nemůžu vstát. Zvoní v 9. Posouvám ho na 9.15, 9. 30..až před 9.45 konečně vylezu. Dám vařit vodu na čaj, ustelu si…a pustím si do pokoje jaro. Venku je dokonale. Sice ještě trochu chladno, ale je cítit vůně jara, ptáci zpívají celou noc (to mám opravdu ráda, mám vždycky otevřené okno abych dobře slyšela;-))a prostě..je nádherně. Poklidím drobnosti a usedám k počítači. Teď budu svým vlastním otrokem, nejradši ze všeho bych šla ven, ale moje přísnější já mě donutí si překládat článek na úterní hodinu, který má asi 50 stránek-humus! a vytvářet referát na italštinu. No, vydrží mi to asi 20 minut. Pak si volám s maminkou a končíme až v půl dvanácté.Já se potom pustím do bezcílného brouzdání po internetu, jen abych proboha nemusela nic překládat!Udělám si něco malého k jídlu a padne na mě přímo brutální únava. Ve 13 hodin se jdu natáhnout. Budík zvoní ve 13.45 ale bohužel, pěkně ho zamáčknu. Vstanu až v 15.15. V tenhle den, kdy jsou všichni venku, já spím!To je opravdu hřích. Vyhrabu se z postele a koukám z okna. Brrrrr…jak já se nechci učit!Chvíli jsem na facebooku s kamarádkou Ivanou a pak bojuji s ovocem zvaným pomelo. Úplně ho zbožňuji. Hrozí, že ho sním na posezení, ale po pár soustech začínám praskat. Pustím se do práce. Ach jo:-//Vydrží mi to slabou hodinku.Mě to taaaaak nebaví!!Venku zpívají ptáci, já chci ven!!Asi v 17 hodin si začnu psát s Danou po Skypu a nakonec mě přestane bavit i cokoliv psát, takže si telefonujeme, z patra do patra;-)) Skončíme v 18.30. Znovu do práceeeeeee:-//Fuuuuuj.Jelikož mě to vůbec nebaví, tak mi to ani nejde od ruky. Asi po 15 minutách se rozhodnu vynést odpadky(Jo jo, pořád si hledám nějaké záminky)převléknu se a napadne mě, že bych měla odnést vypůjčené věci Daně.Dlužím jí nějaké drobné a taky dlužím za kávu jedné další kamarádce. Dana nemá na vrácení, takže jdu nejdříve k Anetě, kde se docela na dlouho zapovídáme, pak jdu k Daně, kde se samozřejmě zapovídáme také a pak teprve jdu odnést odpadky.Jdu jen ve svetru a kupodivu mi není zima. Venku to tak rozkošně voní! Jdu ještě na procházku kolem bloku. Když přijdu domů, je 19.45. Hmmm..to jsem toho dnes udělala hodně!Ach jo. Zasednu k počítači. Je 20.15. Začnu překládat. Je 21.05. Potom se jdu podívat do průvodce po Paříži. (ani nevím jak mě to napadlo). Je neuvěřitelných 22!!!!!!Hrůza. Začnu si číst poznámky na úterní zkoušku. Střídám to, chvíli článek na úterní hodinu, chvíli poznámky na úterní zkoušku. Fuj. Kolem 22.20 mi píše Radek, že bychom si zavolali po Skypu. Povede se nám to asi ve 23.15. Akorát že přes telefon je to opravdu dost pomalé, i když samozřejmě, jsem šťastná i za to. Akorát člověk musí mluvit šíleně pomalu a čekat pár vteřin, než se to donese tomu druhému. Takže docela děs. Jsme z toho oba unaveni, takže nakonec volíme drahou možnost-voláme si normálně po telefonu. Radek jde pak hned spát a já ještě čtu poznámky na úterní hodinu. Pak si zase jdu listovat v průvodci Paříží, pak jdu hledat hostely v Paříži a hodinu strávím tím, že čtu všechny možné recenze na tyto hostely. Pak si ještě dám pár stránek poznámek a šíleně vyčerpaná jdu v 1.30 spát.Rozhoduji se, že nemá cenu vstávat brzy, protože unavená stejně nic neudělám a tak si dávám budík na 10.15.

0 komentářů: