CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 4. července 2009

Finiš seminární práce!! (Neděle 26.4.2009)

Budík zvoní ve 4.00. Na chvíli vylezu. Venku tma nechutná,slzí mi oči. Tak takhle tedy pracovat nebudu. Rozhoduji se, že když se o něco lépe vyspím, i práce mi půjde lépe od ruky, takže budíka přesunuji na šestou. Když zazvoní v 6, stejně se mi nechci vstávat, takže ho přeřizuji na osmou.Tak..to by už šlo. Venku je nádherně, cítím se dobře…tak vzhůru do práce. Dám si vařit vodu na čaj a už sedím u počítače. Na poklízení a mytí nádobí po snídani není vůbec čas. Pročítám materiály,a kolem deváté začnu spisovat zbytek práce, v 9.30 jsem jakž takž spokojena a určité části začnu překládat. Úplně se do toho ponořím, ani nevím jak,ale najednou je jedenáct hodin, když se podívám podruhé, tak je hned zase dvanáct…ufff.Chtěla bych si k obědu udělat polévku, ale řeknu si, že až za odměnu, prostě až to dopíšu. Zbývá mi dopsat tak asi stránka a půl. Předtím tolik stran, a docela to šlo, a teď tahle stránka a půl,a trvá to celý den.Ach jo. Pročítám všechny možné materiály, o které bych ještě mohla svoji práci rozšířit. 13.00. Bože, proč ten čas tak strašně moc letí?Jdu si zavolat s maminkou a trochu se uklidním. Náš příjemný rozhovor končíme kolem půl třetí. Tak ráda bych šla běhat, nebo si udělala tu polévku, ale copak můžu?Musím to dopsat. Bože, já už nemůžu. 15.05. Dávám si předsevzetí, že do 16 hodin bude práce hotová.Snažím se, čtu všechno možné i nemožné. Ufff….už jenom kousek!Bože, tolik už jsem toho zvládla,a zbývá tak málo!Zakousnu výborné jablko a píšu dál. Ufff…..16.16. Tak tedy do 17 hodin musí už ale vážně být hotovo!!Připadám si jako při běhu 800m na střední. Nikdy jsem to nezaběhla za dobrý čas. Ale zezačátku jsem vyběhla jak střelená, běžela jsem jako o život, a potom 50 m od cílové pásky jsem už nemohla.Tohle je úplně to samé. Jsem tu celý rok, tolik jsem toho zvládla,všechno v pořádku a když už zbývá pomyslný krok, už to prostě nezvládám.Tak, do 18 bude ale už snad opravdu hotovo. Jde mi to uuukrutně pomalu, ale stránky přibývají. 17.00..ještě kousek. 17.30..jdu si vzít druhé jablko. Ještě kousek. 17.59. HOTOVO!!!!Do 18.15 si to přečtu ještě jednou a zasílám vyučující. HOTOVO!!!!!!JOOOO!Hurá!Převlékám se a konečně si jdu zaběhat. Dneska půjdu do centra, proč ne. Je nááádherně.Sluníčko zapadlo,tak snad nebude pršet. Běžím nejdříve kolem řeky,pak až kolem katedrály a přes Étoile Polygone domů. Jééé..mně je tak krásně!Cestou mě zastaví jeden neodbytný černoch, který zkrátka 10 minut nemůže pochopit, že spolu nikam nepůjdeme;-) Prý to musím pochopit, že se mnou chce jít na kávu. Mám prý všechny „fyzické předpoklady“ abych vábila pozornost mužů. Cože?! Kdybych se ho nebála, vlepila bych mu facku. Bez rozloučení odbíhám. Tssss. No, poděs, opravdu. Celá šťastná doběhnu kolem 19.45 domů. To bylo úžasnéééé!Zastavila jsem si chvíli na mostě, a jen tak vnímala vůni parku, výhled na řeku…nááááádhera. Pak mrknu na mail, na facebook..ve 20.20. začínám pročítat materiály na další seminární práci. No, jakž takž mi to jde.Chvíli volám na uklidněnou s kamarádkou Lin. Začínám být opravdu unavená.Chtělo by to vydržet tak do 4 a pak tak v 8 vstát…no to bohužel. Poctivě si pročítám materiály a ve 23.30 už nezvládám. Jdu si dát sprchu a přesně v 0.00 uléhám. Bohužel. Budíka dávám na 4.20.

0 komentářů: