CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 4. července 2009

A ještě poslední seminárka :-/ (Pondělí 27.4.2009)

Budík zvoní ve 4.20. Fuj. Posunuji ho na 5. A pak zcela evidentně zapomínám nařídit budík na další hodinu, protože mě probudí až smska, v 9.05. Cože??Pane Bože..je mi z toho naprosto nevolno.Postavím si vodu na čaj a to je všechno.Nestelu, neuklízím..je tu pěkny binec, ale co se dá dělat. V 9.15 zasedám k PC a pouštím se do dalšího čtení materiálů. No, musím uznat, že mi to docela jde. Dávám si předsevzetí, že do 12 tuhle práci dokončím. Copak Brazílie a ČR, to je téma;-) Máme ho s Lin rozdělené. Já píšu Brazílii. Většina materiálů je v portugalštině, takže si zhruba tak domýšlím o čem je řeč;-) Přece jenom ta portugalština…ta mi připadá jako hodně zprzněná a nepovedená španělština. No, španělské materiály..uff….to je už o dost lepší. Moje španělština rozhodně není nádherná, víceméně nemluvím, ale pasivně..to už jde;-) Jakž takž se mi moje předsevzetí podaří splnit. Ještě tomu musím dát nějaký „ksicht“-takže to ještě zabere čas, ale v 13 hodin končím!!!HURÁÁÁÁ!!Jo jo jo!Hodím něco na sebe a mířím do školy za Lin, která sedí v knihovně. Máme sraz ve 14,ale je mi jasné, že se zdržím tak do 15 minimálně. Popovídáme si, rozebereme práci a opravdu kolem 15 odcházím směr domov. Lin je opravdu kamarádka, půjčuje mi na moje cestování foťák!Mám teda strašný strach, aby se mu něco nestalo, ale jinak jsem strašně šťastnáááááááá!!Jupí!!Ten můj je totiž nepoužitelný, něco se mu stalo a zkrátka nefotí. Ach jo. Napadá mě, že ještě musím zajít nakoupit,už nemám co jíst ani co pít. Takže cestou fotím a příjemnou procházkou dojdu přes Esplanade kolem tramvajových pásů až dozadu k nákupní galerii Rivetoile. Hmm..je nádherně. Sluníčko nesvítí ale je dost teplo. Bůh byl ke mně víc než milosrdný..za celou dobu co jsem tady je v pokoji nádherně, a sluníčko mi vůbec nesvítí do pokoje!Ten první večer, když jsem se vrátila z Čech, to bylo šílené, venku 28 stupňů v 19 hodin, v pokoji 30, dusno..ale od té doby nádhera. Je krásně a přitom se dá normálně existovat;-) Dávám si závazek se do 16 hodin z LECLERCu vrátit. No, ano, jo!15.46 jsem doma!Rozeberu nákup a zarazí mě hodně česky mluvících hlasů. Hmm..vykouknu z okna a pozdravím je;-) Je to jedna česká studentka z osmého patra za kterou přijeli kamarádi, kteří jsou pro změnu na Erasmu v Rouenu..hmm..to si ovšem docela zajeli;-) Já potom mířím do kuchyně, která se leskne čistotou (hurá, dneska ji konečně uklízečka uklidila;-) kde si ohřívám dokonalou polévku s medvídky;-) No prostě se tak jmenuje;-) Je škoda nevyužít té dokonalé kuchyně, takže si k tomu vezmu knihu o Machiavellim-moje další seminární práce. Opravdu mě zaujme, takže do 19.30 ji pročtu, tak 50 stránek z různých kapitol, abych měla představu o celém jeho životě. Materiálů mám víc než dost, kolem 19.40 se pouštím do práce. Do rána musí být hotovo. Snad bude…Pracuje se mi poměrně dobře.Vždycky přečtu pár kapitol v knize, prolistuji ostatní materiály a vlastními slovy napíši kus práce. Něco ocituji..když dočtu prvních pár kapitol, je 22 hodin. Hmm..to je docela dost!Chtěla bych pracovat do rána, ale to se mi nejspíš nepovede. Začínám být dost unavená. Mám v plánu tak do 3 pracovat, pak v 6 vstát a pracovat dál.Ale moc mi to nejde.Je 23….23.30…ano, pracuji, ale moc to zrovna neubývá. Alespoň 12 stránek..ach jo, to bude něco!Mám teprve dvě .Ale tak zase alespoň je to kvalitní text;-) Čtu a píšu, píšu a čtu..a je 1.15. Je mi jasné, že to prostě do 3 nevydržím. Jdu si dát sprchu,brrr..to je ale zima.V 1.40 uléhám.

0 komentářů: