CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

středa 8. července 2009

Návrat do reality (Středa 6.5.2009)

Vstávám v 10. Už jsem se probudila v 9.30, ale proč si ještě nepoležet. Spát jsem šla naprosto vyčerpaná, tak ať jsem na dnešek fit! Otevřu okno..brr..je docela zima!Zatáhnu roletu.Hmmm..obvyklé šero.Na to jsem už zvyklá.Venku krásně, ale sluníčko svítí proti mně a já nic nevidím, takže prostě musí být zataženo. Ustelu si, uvařím vodu na kávu..a jdu vyřídit maily. Přece jen, týden jsem tu nebyla a maily se opravdu víc než nahromadily. Než projdu všechny mailové schránky, a než na všechno odpovím, zabere to dost času. Hmm..je 11.15..12.00..nejvyšší čas si udělat polévku;-))Mňam!Jen do hrnečku, nechce se mi chodit do kuchyně a vařit si polévku v hrnci. Vyřizuji další maily, nebere to konce. Měla bych se začít učit na zítřejší zkoušku. Hmmm…je skoro 14 hodin. Začínáme si volat s maminkou. Probereme všechno možné i nemožné. Mluvíme a mluvíme a když skončíme, je 15.40!Tedy, to jsem ani nečekala.Ale řekly jsme si všechno důležité a to je rozhodující;-)V 15.50 už na mě na Skypu čeká kamarádka Veronika, se kterou musíme probrat všechny důležité věci;-)) Končíme v 16.30..no, už bych se vážně měla učit!Najdu ale pár uhozených videí na You Tube,a pak poklidím pokoj, radši uklízet 10 minut denně než jednou za měsíc asi tak několik dní. Takže tak nějak, bohužel. Učení trochu postává…ehm….17.50..cože to je už tolik hodin?Napadne mě,ani nevím jak, vyzkoušet si jedny džíny. Když jsem přijela, byly mi dost těsně, potupně musím přiznat že v prosinci jsem je vytáhla ke kolenům a dál to prostě „nejelo“, prostě přes ty super stehna to nešlo, takže jak mi budou teď?Wau..skočím do nich a svléknu je i zapnuté!Woohooo!!Paráda!Mám z toho úplně super náladu, venku je nádherně, hodím na sebe triko a jdu jen tak pro něco do Leclercu.Prostě jen tak, chci už ven;-)) v LECLERCu si vyberu jablkový džus a jogurty,nevím proč jsem je dřív neviděla?Bez cukru!!A takový výběr!!To je tedy něco.Mířím k pokladně a pak jdu domů. Je docela hezky ale fouká vítr. Hodím nákup na pokoj a jdu za Danou. Měsíc jsme se neviděly!Není tam..aha, no ano, vždyť má školu. Otevřu si ty lahůdky..jahodová pěna je NEUVĚŘITELNÁ!Lahoda. Pak načnu ostružinový jogurt..boooooožee to je dobrota. Jsou tam celé ostružiny!Je akorát 19.40 když dojím. Přemýšlím, co bych tak mohla dělat..no..měla bych se učit.Tss.Místo toho číhám na Danu. Zrovna když se otočím z okna pryč, zavolá na mě. Zvu jí nahoru. Plánujeme tak 15 minut ale předem je nám jasné, že to dopadne jinak;-)) No ano, samozřejmě, Dana odchází v 21.55. Tak to mi bylo předem jasné;-)) Dám si sprchu, sním si další jogurt, pro změnu v něm nacházím celé maliny (na tomhle teď asi budu ujíždět často), zkouknu nějaké hlouposti na You Tube a v 23.30 se začnu učit. Ha!To tedy docela jde;-) Ve 3 končím. Ono dost hodin odpadlo a tak vůbec..vždyť je tam pořád to samé. Pch. Jdu spát. Dobrou noc.

0 komentářů: