CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 6. července 2009

Zítra jižní Francie!!! (Středa 29.4.2009)

Ráno chci vstát kolem půl deváté, ale proč vlastně?Rezervaci mám, takže kalhoty mi nikdo nevezme. Otevřu okno a nasaji čerstvý vzduch. Zase zatáhnu roletu. Ostré slunce mi vypaluje oči. Ach jo..zase další den v šeru, no co, už jsem si zvykla. Chtěla jsem být tak v 10 zpátky, ale to se mi asi nepovede. Trochu se upravím, nasnídám, vypravím; v 10.20 odcházím. No, to je tedy „super“. Ještě zabalím do staré igelitky knihy do knihovny a vyrážím. Všechno v pořádku vráceno a můžu zamířit rovnou do Promodu. Vcházím s velkým očekáváním;-)) Tak, kalhoty mám zamluvené, ale přece nepůjdu do kabinky jenom s nimi,že;-)beru si ještě nějaké věci. Líbí se mi tílko. Když jdu k pokladnám, ještě se zastavím u jednoho regálu, kde se mi zalíbí nějaké věci, takže jdu do kabinky ještě znovu. Hmm…od 12 jsem myslela že začnu uklízet pokoj a balit,ale je 12 po prvním zkoušení. Když mám všechno prohlídnuto a vyzkoušeno a platím, je 13.30!No, to je tedy něco. Mně se domů vlastně ani nechce. Mám takový divný pocit úzkosti. Každopádně ale domů musím, je tam práce dost. Po příchodu oblečení uklidím, nakonec jsem si vzala bílé kalhoty a tílko. Přemýšlela jsem jestli menší nebo větší, a strávila jsem nad tím dost času, dokonce jsem i poprosila nějakou slečnu co si vedle něco zkoušela, jestli by mi neporadila. Ale říkala, že jí to připadá stejné. No, mám doma jedny bílé kalhoty, které mohu nosit, pouze pokud mám „hubené“ období a další takové nepotřebuji. Takže raději beru ty větší. Těsných kalhot už bylo dost;-) Ani nějak nemám radost, že jsem sehnala kalhoty svých snů. Pořád přemýšlím nad zítřkem. Uklidím oblečení ještě v taškách a s cedulkami, a hodlám si to „nadělit“ až příští týden k narozeninám. Tak, do čeho se pustím nejdřív?Musím si vytisknout materiály, abych se případně mohla učit třeba cestou v letadle nebo podobně. No, došel mi papír. Jdu za jednou naší známou, se kterou jsme se seznámily s Danou hned v začátku. Ona přijela autobusem, takže má pokoj úplně prázdný. Nechala jsem si u ní nějaké papíry a krabice. Samozřejmě, že se u ní zdržím, zapovídáme se a já od ní odcházím před 17.30. Až se vrátím, budu se učit na zkoušky, a rozhodně tu nechci mít nepořádek a prach, to nesnáším. Takže si chci uklidit před odjezdem. Zároveň při tom úklidu vždy narazím na něco, co se bude hodit. Takže šuplíky pod postelí mám zaplať pán Bůh uklizené, a když jsem je uklízela, dala jsem si stranou jídlo, které se bude hodit s sebou, takže to je hotovo. Skříň s oblečením je taky uklizená a když jsem ji uklízela, rovnou jsem si dala stranou věci, které by se mohly hodit. Takže zaplať pán Bůh, šuplíky pod postelí a skříň jsou hotové, uklizené, bez prachu;-) pustím se do skříně s kosmetikou, tam najdu spoustu věcí, na které bych si asi jen tak nevzpomněla. Čas začíná nevkusně utíkat. Plánovala jsem si, že tu noc před odjezdem, myslím tím ale včera, půjdu spát brzo, abych byla fit, během středy si zabalím a půjdu brzy spát. To se mi nepovedlo. Tak aspoň dnes bych ale chtěla jít spát tak v 10.No, ono to vypadá,že to nestihnu ani dnes. Asi hodinu se totiž zaseknu na počítači. Napadne mě, že když by mi nedej Bože někdo vykradl pokoj a vzal si PC, byla bych totálně v konci. Takže začínám zálohovat na CD co tu mám, ale vůbec to nejde, pořád to hlásí nějakou chybu a tak ztrácím šíleně času. Potřebuji si i zazálohovat kontakty z telefonu, takže hledám vhodný program k záloze. Po dlouhé instalaci zjistím, že je k němu potřeba ještě jeden program. Cože??!Jistě, mohla bych si kontakty přepsat v ruce, ale na to už nemám sílu ani čas. Tyhle hrůzy končí ve 21. Jsem úplně v pytli, stihnu vůbec dnes jít spát?Počítač a telefon, hotovo, z telefonu jsem bohužel nezazálohovala nic. Potom přeberu šuplíky, spoustu toho vyhodím. Možná se zdá nelogické uklízet šuplíky před odjezdem, ale mám v nich spoustu věcí, na které bych si nevzpomněla a přitom se budou hodit..nůžky, mapa apod. Pak ještě přeberu krabice s věcmi, a pár věcí si také vezmu. 22 hodin..to je snad zlý sen!Jdu se osprchovat. Nááááádhera…ve sprše se zdržím 45 minut. Ježiši..to snad není možné!Natřu se tělovým mlékem a čekám, než uteče pára z koupelny. Potřebuji si totiž ještě mýt vlasy!Mezitím se snažím něco pobalit. Ještě je jedna krabice, kterou si už ale nechávám na ráno. Jdu si mýt vlasy,mezitím něco balím..krize. Začnu si je foukat přesně v 0.15. Nechutné. Vzpomínám, co by se mi ještě mohlo hodit.1 hodina..chci vstávat v 6, v klidu se nasnídat, umýt po sobě nádobí a v klidu odejít, po cestě si vybrat peníze a tak podobně. Kolik hodin budu vůbec spát?Pár věcí jsem nestihla, ale to se zkrátka nedá nic dělat. Děs. 2.15, jdu spát. Napadne mě že bych mohla zaspat, ale zase cestovní nervy by mi to neměly dovolit. Je pravda, že tím jak jsem nestíhala a uklízela, jsem se dost uklidnila, takže takové nervy jako včera zdaleka nemám. Dobrou noc.

0 komentářů: