CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 13. července 2009

"Báječné" sportovní vyžití (Pátek 8.5.2009)

Budíka mám na desátou hodinu. Tak bylo mi jasné že budu vyčerpaná, ten týden v Nice jsem si zvykla chodit spát opravdu brzy,ale tohle?V 10 se mi nechce vylézt, zamačkávám budík a prostě si ještě pospím. Probudím se v 11.40. Hmm…pěkné;-)) Uvařím si kávu, pustím do pokoje jaro, ustelu postel a pustím počítač. Zkontroluji nové zprávy, posnídám banán (no posnídám, je 13 hodin;-)) mléko a jahody a je mi nádherně. Dnes je mi jasné, že celý den strávím na počítači. Mažu staré maily, odpovídám..moc mě to nebaví, ale je potřeba to udělat. Hlavně to, co se týká školy. Ach jo. Je 14 hodin. Venku je moc hezky, ale na opalování to není, bohužel. Chvilku si píšu se sestřičkou a pak se rozhodneme si zavolat. No, to se dalo čekat, končíme v 16;-)) Já zase pak odpovím na maily, které za tu dobu stihly přijít a přemýšlím, co budu dělat. No, měla bych se učit, ale vůbec se mi nechce. Takže uklidím pokoj, dnes mi sem nalítalo několik kilogramů pylu, převléknu se a jdu asi tak na minutu k Daně. Potom se chystám ven. Okolo 17.15 odcházím z koleje a jdu běhat. Konečně!Po takové době!Je mi kouzelně. Běžím směrem na Německo. Dnes hlásili bouřku, ale zatím je hezky, tak snad mě to nestihne. Když dobíhám k mostu, trochu na mě kápne. Hmmm..okamžitě se obracím. Uběhnu ještě kus a začíná pršet. „Paráda“!Do pěti minut začne pršet takovým stylem že by se na to hodilo sprosté slovo a já jsem okamžite promočená na kost. To jsem ještě nezažila. Kloužou mi nohy v botách, nemůžu vůbec koukat. To není déšť, to ani nevím co je!Domů to mám alespoň ještě 2 km. Běžím proti šílenému větru, 2 km se mi najednou začínají zdát jako nedosažitelná vzdálenost. Vítr a déšť zesílí a jako bonus se přidají kroupy. Au!To pěkně bolí!Musím se tomu všemu už jen smát. To se totiž může stát jenom mně!:-)Napadne mě se někam schovat ale pak to hned zavrhnu. Najdu v sobě poslední zbytky sil a rozeběhnu se proti větru, kroupy mě „masírují“ hlava nehlava, běžím se zavřenýma očima. V 18.10 jsem na koleji.Začíná vycházet sluníčko. Cože??!!P-Ř-E-S-TÁ-V-Á-P-R-Š-E-T!!Pane Bože to snad ne!Vypadám strašně. Přijdu k sobě, vyždímám boty (to jsem tedy ještě nikdy nezažila)kalhoty, a triko rovnou namočím do pracího prášku, je na něm nachytán veškerý hmyz ze Strasbourgu, ovšem když přijdu k zrcadlu tak se vážně pobavím-mám plnou hlavu listí a všeho možného!Páni..když vylezu ze sprchy, venku svítí slunce. No já se snad zblázním, vážně;-)) Pak si dost dlouho píši se svou kamarádkou Lin, dělám kvízy na facebooku a přemýšlím jak bych ještě zabila čas(ne, učením vážně nechci) Chvíli si píšu s jedním krásným známým (ach) , udělám pár hloupých kvízů, poklidím pokoj a v 0.15 jdu spát. Ach jo, proč jsem seděla u počítače a nešla spát už v 21 třeba? To kdybych věděla. Ach jo.

0 komentářů: