CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pátek 26. června 2009

Už chci konec seminárních prací! (Sobota 25.4.2009)

Budík zvoní v 6.50. To nejde. 7.20. Na chvíli vstanu, ale tak strašně mě pálí oči, že je mi jasné, že bych stejně nic nenapsala.Tak si ještě pospím do 8.15. Hmmm…to je už lepší. Spala jsem zase, jak jinak, u otevřeného okna. Takže vytáhnu venkovní roletu…hmm, dneska je tam opravdu krásně!Chtěla jsem jít dnes na ovocný trh,ale copak to jde? Trochu se bojím do Nice a všechny ty práce tu..kdepak, já půjdu až za 14 dní, tak nějak za odměnu. Dlouho se nemůžu dostat na internet, tak si ustelu, udělám snídani..během které se konečně připojím a dokoukám díl Pojišťovny. Snídaně je tak hned o něco lepší, jsem zvyklá jíst u „televize“;-) A v 9.15 začínám znovu pracovat.Jakž takž mi to vydrží. Asi 30 minut;-) Pak zjistím, že jsem včera v Pojišťovně přeskočila omylem dva díly(no dost věcí mi tam nehrálo;-)) Nechápu, že nejsem unavená a místo toho, abych toho využila, pustím si do 11.40 ty dva díly. Občas u toho přeložím větu;-) Pak se zase věnuji práci. V 13.30 přemýšlím, že bych něco zakousla. V konvici uvařím vodu a pak jdu teprve do kuchyně.Bezva..voda je vroucí opravdu za pár okamžiků a já můžu přidat polévku. Celé to trvá 10 minut, opravdu neskutečné;-)) Odnesu si to na pokoj, přidám krutony a petrželku a hostina může začít;-) Mňam!Loupežnická s medvídky…dobrota!Malí těstovinoví medvídci se během vaření změnili v obrovské medvědy. No vida, s plným žaludkem jde hned všechno lépe! No, docela bych si teda odpočinula;-) ale musím to dneska dodělat. Je toho ještě dost přede mnou. Pouštím opět ty díly Pojišťovny co jsem viděla včera. Nové nemůžu, to bych se zadívala;-) a takhle mi to prostě jde lépe. Do polévky se mělo přidat rozšlehané vejce, ale kde bych to dělala?Hups..a bylo tam celé. No, na pohled nic moc, ale jinak je to opravdu dobrota. Prostě mám polévku s extra velkými kousky vejce;-) Ve 14.10 se pouštím při zapnutých starých dílech znovu do práce.Polévku pořád ujídám, ale za chvíli v ní není ani těstovina, takže „jím vodu“ a za chvíli si připadám, jak kdybych vypila rybník. Uffff…tak takhle se ale nedá pracovat.Musím si jít na chvíli lehnout.Dám si budíka na 16.20, ale nakonec se vyhrabu v 16.40. Tak, vzhůru do práce!Pracuji asi 30 minut, když mě napadne, že by bylo potřeba přelít polévku, dát ji do lednice (včera čerstvě odmražené,ha!:-)a uvařit vajíčka.Takže ještě chvíli čtu, surfuji a koukám a z okna;-) a kolem 19.30 jdu vařit. Skoro celé ty dvě hodiny jsem koukala z okna,protože venku je dnes naprosto senzačně. Nádherně to tam voní-no dokonalost sama!a je krásné teplo.Bohužel, já mám celý den zataženou venkovní roletu, protože jinak nevidím ani písmenko na počítači. Hmmm…:-/potom se snažím něco dělat a ve 21 navrhuji sestřičce, že si na chvíli zavoláme. Má strach že na dlouho.Protože to tak je vždycky.Ale naštěstí to vypadá opravdu na plánovaných 10 minu. Ha!!2 hodiny čistého času;-) Akorát mi trochu stojí práce..ufff:-/Pak si ještě píšeme se sestřičkou po ICQ, a od 23.15 se na to opět vrhám.Je 0.33 a já jsem ospalá jako kotě. Alespoň chci dočíst veškeré novinové příspěvky, a potom se asi na chvíli půjdu natáhnout. Hmm..prostě už nemůžu. V 1.15 jdu spát, budíka nařizuji na 4.00

0 komentářů: