CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 16. června 2009

Seminárka :-(( (Úterý 21.4.2009)

Vstanu v 9.30. Okno je přes noc otevřené, tak jen vytáhnu venkovní roletu, a začne sem proudit ještě více vzduchu. Dám vařit vodu na čaj, ustelu postel. To je pohoda, klid!Nádherné, dokonalé prázdniny. I když mají trpkou příchuť po nechutných povinnostech, já si je zkazit nenechám. Mezi sousty snídaně zkouknu novinky na všech školách, přečtu maily. Umyji nádobí, setřu stůl. Tak, je nejvyšší čas začít něco dělat!Hodiny ukazují 10.30, přesně, jak jsem předpokládala.Docela mi to jde, první stránku mám napsanou asi za dvacet minut,což považuji za osobní výkon, protože mě to vůbec nebaví.Pak mi ale klesá pozornost. Rozhodnu se toho radši nechat než se trápit. Nahlédnu co Cosmopolitanu, udělám si něco k obědu a tu dobrotu sním u čtení článku. Prostě se nedokážu při psaní práce soustředit více než hodinu.Pak se rozhodnu si zase dojít zaběhat. Převléknu se, sepnu vlasy a jde se.Odcházím v 12.45. Venku je příjemně. Sejdu k řece, kde samozřejmě běží zástupy běžců. Strasbourg je prostě město cyklistů a běžců. Běžím si běžím a je mi moc fajn. Dneska běžím opačným směrem, minule na Německo, dnes spíš do města.Slunce dnes opravdu dost pálí a na této stezce bohužel není moc stromů, takže mi začíná být spíš nevolno než skvěle. Běžím zpět a skryji se ve stínu nejbližších stromů. Hned je mi líp. Hmm…tak tímhle směrem jedině večer, až zapadne sluníčko.Je mi ale krásně, zase si vyčistím hlavu a trochu namůžu tělo. Když se blížím ke koleji, zase pomalejší chůzí obejdu blok abych se vydýchala.Když dojdu do pokoje, je přesně 14 hodin. Dám si pár cherry rajčátek, přečtu nějaké novinky a je 15.45..hmm..to je něco, ještě jsem dnes nic moc neudělala, ale zase..ten čas jsem strávila příjemně. Místo toho aby mě ten běh trochu nabil pozitivní energií, dost mi jí vzal, nevhodně jsem zvolila trasu a to sluníčko mě dost vyčerpalo.Musím se jít natáhnout,jsem slabá jako moucha, takhle rozhodně nic nenapíšu. Budík je sice natažen na 15.30,ale pak se posunuje na 16 až nakonec vstanu v 16.45.No, aspoň že ne třeba o půlnoci, že;-) Napíšu pár zpráv miláčkovi, udělám si něco k jídlu a v půl šesté se zase pouštím do práce. Ono je co psát, ale prostě ta vůle není, a navíc je to víc než vyčerpávající. Celý den si s miláčkem libujeme v tom jak si rozumíme a jak jsme se narodili jen pro sebe. Nikdy jsem o tom nepochybovala, ale ono se to pořád tak různě potvrzuje, až to snad ani není možné. Třeba jsem nikdy nevěděla, že moje láska má taky problémy s dýcháním, stejně jako já, to jsme si nikdy neřekli, a to jsme spolu takových let. Proto mi občas při běhu není dobře, není to tím že nemám kondici na to uběhnout pár kilometrů, ale při tom ranním výběhu jsem chytla strašně nezdravou barvu, až jsem usoudila že se vlastně dusím. Jo jo, i běhat se musí umět. Takže trénovat dýchání, to je to, co musím zlepšovat. Zírám chvíli do počítače, čile smskuji se svojí drahou polovičkou o plicních problémech a koukám z okna. 19.30..co to je?Proč je tolik hodin? To je děs. Doma třeba vstanu v 9 hodin, pak něěěěěěěěěkdy je až poledne, postupně se přisune odpoledne….tady vstanu, otočím se doleva doprava a je večer. No, takže se místo bezcílného zírání znova převléknu a vyrazím ven. Rozdýchávám se opravdu poctivě a pro začátek si dávám jen hodně ostrou chůzi. No, hned je to lepší.Nádech, výdech..jako prvňáček. Ha, hned je to lepší!Po chvíli se moje tělo samo rozeběhne a běží a běží a běží..to je radost!Cítím se nádherně. Běžím směr Německo, a běžím a běžím a běžím…nááádhera. U mostu, který směřuje ven z města se zastavím a ostrou chůzí mířím zpět. Je to paráda, nemá to chybu. Potkávám celou řadu běžců. Zpátky se vracím po protější straně a zabíhávám do Parc de la Citadelle. Bože, to je nádhera!Krásná vůně, nádherná úprava..připadám si dokonale. Po chvíli vybíhám, mířím na cyklostezku a běžím domů. Běžím celou cestu až na kolej, to se mi tedy ještě nestalo;-)Pak pro jistotu ještě obejdu dvakrát blok na vydýchání. Domů přijdu kolem 20.20. Sednu na chvíli k počítači, zkontroluji novinky, napíšu miláčkovi..a je 21.45. Ach jo, chtěla jsem jít do sprchy hned a dopadla jsem takhle.Takže vystěhuji nějaké hlouposti ze sprchy jdu upustit něco státní vody;-)Použiji sprchový gel od sestřičky s vůní jahod a je to paráda;-)Na koleji mě hodně baví neomezená spotřeba vody, juchuchů;-)Musím už mít otevřené dveře od koupelny, protože jinak by tam zřejmě bylo ne 100 ,ale 1000°. No užívám si to do sytosti, vylézám v magických 22.22;-) Pak si zalezu na chvíli do postýlky a jen tak přemýšlím. Pak se natřu armádou tělových balzámů, co jich tu jen mám, a jdu mýt koupelnu, naskládám tam všechno co jsem vyskládala a je 23.45. Ach jo. Sednu ještě na chvíli k seminárce, ale nejde mi to. Kolem 0.30. uléhám. Hmm…doufám že ty práce brzy dokončím.Začíná mě to pěkně stresovat.

0 komentářů: