CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

čtvrtek 18. června 2009

Ach, ty hnusné seminárky! (Středa 22.4.2009)

Vstanu v 8.20. Páni, to se dlouho nestalo;-)Dám vařit vodu na čaj, vytáhnu venkovní žaluzii, ustelu postel…no, venku je dnes docela zima!Brrr.Jdu provést proces mytí vlasů. Uááá, to je tedy něco. Pak si dám snídani, umyji nádobí, vyfoukám vlasy.Cože????10.20????To snad není pravda?! Je mi špatně. Je mi na zvracení, bolí mě břicho..takhle brzy mě z postele dostaly jenom nervy. Teda brzo, to jsem vstala,ale kolik je to zase hodin? Ty práce začínají opravdu urgentně hořet. Je mi opravdu špatně,ale alespoň se něco tvoří, musím uznat že to jakž takž jde. Ve 12 hodin nervózně okusuju snad už i stůl.Jsem v pytli. Měla bych jít běhat, ale na to teď prostě není čas.Je mi zle, píchá mě v břiše..slepé střevo?No, to by tak ještě scházelo!V pokoji je docela vedro, ale zase když mám okno dokořán, meluzína skučí i pod dveřmi. Ach jo. Začínám být strašně unavená. 12.45, no to mám asi po tom jídle..udělala jsem si trochu cous cousu s marmeládou, samozřejmě vše bez cukru;-) Marmeláda drahá, jen z ovoce, víc nic;-)) Trochu mě to zmohlo. Nahá se natáhnu do postele.Hmm..to není špatné!Otevřu okno, čímž rozproudím vzduch. Dávám si budíček jen na chviličku..nařizuji ho na 13.30. Zdají se mi nehorázné sny. Někdo mě postřelí, a potom jsme s rodinou v severním Maroku(nechápu,ale to nevadí;-) a zvedne se tsunami..potom se vzbudím. Fuj, takové hlouposti..to bude asi tím vedrem;-) Ale..akorát..není 13.30 ale 15.45?!!!Tak to je tedy moc.Takže si ustelu, to brzo,že;-) uklidím drobnosti v pokoji a trochu se upravím. No, je třeba dojít nakoupit, už to odkládám moc dlouho a nemám tu už žádné pití…takže ze sebe udělám člověka, což dá docela zabrat, přece jen spát odpoledne, to není zrovna O.K. Zmačkaný obličej, teplota těla asi 45°;-) takže v půl páté odcházím. No, chtěla bych být kolem půl šesté zpátky. Jdu ještě na poštu, kde si vyzvednu jednu knížku od mojí maminky, kterou mi vyzvedla z knihovny, pak mířím kolem tramvaje do potravin LECLERC.Jdu z obchodu a už si ani neuvědomím že nesu v každé ruce tašku těžkou jak..zkrátka hodně těžkou tašku;-) a 5l butilu vody.No, zkrátka je to už zvyk;-)) V LECLERCu jsem se dost zdržela, prohlížela jsem si všechno možné i nemožné, takže když přijdu domů, je 19.30...ach jo. To je děs. Mám jít běhat?No hodina je ale dost času..rozeberu nákup, poklidím..a je 20.20. Pch..kdybych šla běhat, mohla jsem být akorát zpátky?!!Grr. Zasedám k počítači. Něco se mi line z hlavy.No..na facebooku potkám kamarádku Verču ze střední a hned si asi hodinku voláme;-) Pak práci rovnou překládám a konzultuji se slovníkem a různými jazykovými příručkami…Bože, to zabere tolik času!0.00, 0.30, 1.30….3.45. Jdu spát.Nevydržím až do rána v žádném případě. Takže jdu spát. Aby se mi nepřerušilo spojení s internetem, nechci vypínat PC,takže přes něj hodím šátek a jdu spát. Budíček v 6.45. Snad vstanu…

0 komentářů: