CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 9. června 2009

Zase jedna klidná sobota (Sobota 18.4.2009)

Jsem vzhůru kolem sedmé. To už mám vstávat?To asi ještě ne…spím dál. Je 8.20. To už by šlo. Poslední dobou spím u otevřeného okna, to by se jinak nedalo, dělala jsem to i v zimě, natož teď. Jsem tak krásně odpočinutá!Páni. Dám vařit vodu na kávu, a pouštím počítač. Je na čase se pustit do administrativních věcí. Obepíšu pár důležitých lidí, kteří by mi mohli pomoci s poznámkami, nabídnu jim svoje, píšu všem možným a i nemožným učitelům a kolem 12.15 končím. To je hrůza, kde ten den zase je? Vždyť jsem vstávala brzo. Odpoledne proběhne další pokus o vyhledání materiálů k práci. Oni by ty materiály i byly, ale jak mě to nebaví!Nebo spíš nevím co mám psát…takže si asi 3 hodiny píšu po ICQ s mojí kamarádkou Ivanou.Po bezcílném zírání do počítače se trochu upravím a kolem 18 hodiny odcházím z koleje směr nákupní galerie Rivetoile. Musím doplnit zásoby vody. Přece jen, zítra je neděle a jen s jednou butilou vody bych nevydržela. Při té příležitosti obejdu obchody, kde bych mohla najít něco hezkého na léto, ale nic. Mám ráda takovou ležérní, ale upravenou módu. A tady ve všech obchodech teď prodávají příšerné hadry. Zmačkané, sahara styl. To ale není hezkééé!!A naprosto ve všech obchodech je to samé..Promod, H&M, Etam..jenom v Tally Weijl mají jiné oblečení, ale tam se mi zase nelíbí ty jejich výstřihy. Nikdy mě ani nenadchl obchod Stradivarius, protože tam mají jenom tyhle zmačkané věci, takže proč tam dneska nezavítat. Předsevzala jsem si, že budu do 19ti doma, takže jen nahlédnu.Padne mi do oka triko a košile, tak jdu zkoušet. Cožeee?19.30??To snad ani není pravda. Ach jo. Košile je moc hezká..klasika..jestli tu v pondělí bude, koupím si ji, jinak mi prostě není souzená;-) Triko je super, krásné a levné, zabavuje se. Pak si to namířím do Leclercu, jen pro pár drobností, když platím je 20.15. No, „paráda“. Potkám tam kamarádku Paulu a ještě Lauru, Italku která měla vystoupení před celým parlamentem během evropského týdne. Chvilku popovídáme a jdeme si každá po svém. Naštěstí už neprší, takže to je dost fajn. Domů přijdu po 20.30. Děs. Probíhají snahy o napsání práce. Dneska jsem si koupila naprosto dokonalé jahody. Za prvé jsem viděla ty samé, co včera v MONOPRIX a navíc jsem vzala ještě jedny za hříšné 3 eura, ale zase 600 gramů..cha cha. Ujídám a málem z té dobroty zešílím.Říkám si, že do půlnoci půjdu spát. Dokonce poslouchám rádio. To mi nikdy nešlo. Asi to tak ale budu dělat, přijde mi že se ten mozek pak začne víc snažit. Tak..a spát se mi vůbec nechce. Takže od půl desáté do půl druhé telefonuji s miláčkem. Stihneme se i trochu nepohodnout, ale zase se udobříme;-) Potom bych už asi měla jít spát, že..ale jdu zkusit něco najít. Mezi vyhledáváním čtu tuny vtipů a různých jiných hloupostí. Vlastně nevím proč bych měla jít spát…jsem vzhůru celou noc. Mám už nějak přetočený režim. Je to naprosto k nevíře, ale když se zachumlám a poslední pohled věnuji budíku..ukáže mi 6.30. Wau…takže já celou noc proseděla u PC…to je skoro jak jet autobusem!;-)Tak dobrou noc..nebo dobré ráno?

0 komentářů: